Nasz cennik usług nie jest skrzętnie chronioną informacją, która ujawniana jest dopiero po wysłaniu formularza z zapytaniem, ponieważ uważamy, że jasne sytuacje pomiędzy partnerami w biznesie to podstawa pozytywnych relacji przedsiębiorstw. W dniu zawarcia umowy o prowadzenie rachunkowości ustalamy warunki cenowe oparte o cennik , który jest bazą i o specyfikę działalności. Zasadą jest opłata zryczałtowana uzależniona od ilości księgowanych dokumentów w głównej ewidencji podatkowej. Tak ustalona cena obejmuje już rozliczenie podatku VAT, podatku za pracowników i zleceniobiorców oraz podstawowe rozliczenie ZUS.
Opłata zryczałtowana za pierwszych 10 wpisów:
-cena 180 zł miesięcznie dla podatników zwolnionych z VAT
-cena 200 zł miesięcznie dla podatników czynnych VAT
Opłata za jednostkowy wpis powyżej 10 sztuk:
-6,00 zł netto za wpis przy ewidencji łącznej do 50 wpisów miesięcznie (powyżej 10 ujętych w opłacie zryczałtowanej)
-5,00 zł netto za wpis przy ewidencji łącznej do 100 wpisów miesięcznie (powyżej 10 ujętych w opłacie zryczałtowanej)
-4,00 zł netto za wpis przy ewidencji łącznej do 200 wpisów miesięcznie (powyżej 10 ujętych w opłacie zryczałtowanej)
-3,00 zł netto za wpis przy ewidencji łącznej powyżej 200 wpisów miesięcznie (powyżej 10 ujętych w opłacie zryczałtowanej)
Opłata zryczałtowana za pierwszych 10 wpisów:
-cena 450 zł miesięcznie dla podatników zwolnionych z VAT
-cena 550 zł miesięcznie dla podatników czynnych VAT
Powyżej 10 dokumentów opłata przedstawia się następująco:
-do 30 dokumentów - 650 zł netto (podatnik zwolniony z VAT) lub 750 zł netto (podatnik czynny VAT)
-do 50 dokumentów - 800 zł netto (podatnik zwolniony z VAT) lub 900 zł netto (podatnik czynny VAT)
-do 100 dokumentów - 1100 zł netto (podatnik zwolniony z VAT) lub 1200 zł netto (podatnik czynny VAT)
-do 1500 dokumentów - 1400 zł netto (podatnik zwolniony z VAT) lub 1500 zł netto (podatnik czynny VAT)
-do 200 dokumentów - 1700 zł netto (podatnik zwolniony z VAT) lub 1800 zł netto (podatnik czynny VAT)
Opłata za jednostkowy wpis powyżej 200 dokumentów to 10 zł netto.
W sytuacji gdy nastąpi zwiększenie ilości powyżej 1000 dokumentów cena ulega negocjacji i koszt jednostkowy ustalany jest indywidualnie.
Płace - 25 zł/os
Kadry i płace - 50 zł/os
Umowa zlecenie - 15 zł/os
Stawka za wpis jednostkowy może być w uzasadnionych przypadkach podniesiona lub rabatowana, a indywidualne warunki cenowe ustalane są zawsze w drodze negocjacji między stronami.
Stawka za wpis jednostkowy może być w uzasadnionych przypadkach podniesiona lub rabatowana, a indywidualne warunki cenowe ustalane są zawsze w drodze negocjacji między stronami.